הלהיטים האחרונים בעיצוב חדרי ילדים


צילום: יח"צ
גולדשטיין גלרי טאפט, 150 ש"ח למ'










המכשפופה הקטנה שלנו עוד רגע בת חמש. אנחנו, עבדיה הנרצעים, החלטנו להפתיע אותה. היא תצא לחופשה קצרה בכפר, עם המשרתת הצמודה. ואביה, (המשרת השני), ידאג לכל השאר. הוא יצבע את חדרה. אולי ידביק טפאט. יסלק הג'אנק שהצטבר. יתקן את הארון ויוסיף אלמנטים עיצוביים ומדליקים. ככה זה כשהמכשפה היא גם סוג של נסיכה - עושים הכל כדי לשמח את לבבה.
אז רגע לפני שאני אורזת מזוודה, אספתי לאיש שלי רעיונות. בדקתי מהם הטרנדים הכי חמים היום בעיצוב חדרי ילדים, מה מחירם והיכן ניתן להשיגם. כנסו, אולי גם לכם יתחשק!

משטח עבודה במטבח. מה עדיף?


משטח נירוסטה, מראה נקי, היי-טקי קר.
מה עדיף - אריחי גרניט או אבן צפחה? חיפוי מבריק או מאט? מראה חלק או מעוטר?  ככה זה כשמשפצים; קונפליקטים מתעוררים על בסיס יומיומי. האשם -  בשפע המוצרים הקיימים בשוק. אתם מצביעים על מוצר מסויים, וכבר מציגים בפניכם עוד עשרות אלטרנטיבות.  ואם זה עתה סיימתם לתכנן את המטבח, אין ספק שאתם שוב מוטרדים.משטח עבודה איננו חלק מהדיל, מה שאומר שבחירת החומר ורכישתו בנפרד, מוטלת עליכם.

אז מה עדיף ? בוצ'ר (משטח עץ), נירוסטה, אבן קיסר, קוריאן, גרניט או אבן חברון? 

הצצה: ביתה של יוצרת המכשפה

לפני כשנה, החלה אריאלה כסלו, אמנית קרמיקה ידועה, לסבול מכאבי גב שהלכו והחריפו עם הזמן. בצער הבינה שיהה עליה להיפרד מידידיה הקרובים : החימר והאובניים.  

כמי שהחימר שימש עבורה כמו קמח לאופה, איתו יצרה כל העולה על רוחה, החל משלטים ואריחים מיוחדים, דרך כיורים ססגוניים ועד למדפים ולספסלים (צילומים בהמשך), היתה הפרידה מלווה בצביטה כואבת.