פותחים דלת לשנה טובה


צילום: יח"צ
דלת בסגנון ישראלי, OPEN GALLERY
בשנים האחרונות, התחזק מעמדה של הדלת. תפקידה כבר לא מסתכם כמקור חציצה בין הפנים לחוץ, ובין חללי הבית. כיום הדלת נתפסת גם כמוצר דקורטיבי, שמשנה ותורם לאווירה ומשפיע על הרושם הראשוני בכניסה לבית.



אלא שלא תמיד מדובר בדקורציה זולה. במקרים רבים תגלו שהדלת היא מוצר יקר. מתי קיימת הצדקה לשלם עבורה קצת יותר, ומתי אפשר להסתפק במפרט זול? איך אפשר להבטיח שהדלת מתאימה לצרכים ולסגנון של הבית. חגית ורנר, אדריכלית, מספקת את ההמלצות שלה, רגע לפני שאתם מגהצים את כרטיס האשראי:



דלת מקטלוג לעומת דלת מנגר
יתרון הדלתות המתועשות, המיוצרות על פס ייצור קבוע, הוא במחירן הנמוך ובזמינותן. לרוב הן נחתכות בטכניקה מדוייקת המבטיחה אטימה מירבית מפני רעש ובידוד טמפרטורה.

ביתילי קונספט: מרגשת או מאכזבת?


צילום: דן פרץ
סטיילינג: עמית פרבר
 בשניה שדרכה כף רגלי בחנות הדגל של ביתילי קונספט, הממוקמת בדרום תל אביב, הרגשתי חגיגה.
שפע הפריטים הדקורטיבים והאביזרים להשלמת העיצוב הכולל עשו לי שמח בעיניים והעלו לי את קצב הלב. רק שני דברים שיתבררו בהמשך, איימו לחרב לי את הכיף. מה הם?

תחילה הדברים הטובים:

1. מעוררת סקרנות. האביזרים המגוונים, הצבעוניות העזה, השילובים בין החומרים השונים (כמו ברזל ועץ, בדי פשתן ובדי קילים גסים), השפעתם העיצובית הניכרת של כפרים ותרבויות מכל העולם, כל אלה לא יותירו אתכם אדישים; ברגע שתגעו בפריט אחד, תמצאו עצמכם מהר מאוד פוזלים לעברם של פריטים אחרים בסביבה. 

2. קו ייצור מוגבל. נדלקתם על פריט מסויים? תקנו עכשיו, כי מחר הוא כבר לא יהיה על המדף. כך התחייבה ההנהלה, במסיבת עיתונאים שנערכה לכבוד הפתיחה. קו הייצור המוגבל של