8 טיפים לרענון המרפסת

צילום: אסף לב לנירלט
גבר הולך לאיבוד דרך המרפסת של השכנה, לא שלכם אם היא יפה, רעננה ומטופחת (המרפסת, כמובן).  וכדי להבטיח זאת, מומלץ לשנס מותניים ולספק טיפול 10,000 לריהוט החוץ, לעציצים, לדק ולשאר הפריטים שנחשפו לנזקי הגשמים וסופות החורף. 
קרן נוימן, מעצבת חברת נירלט, מספקת שמונה טיפים שיהפכו את המלאכה שלכם לקלה, ואת המרפסת ליפה יותר.

1. בחרו צבעים על בסיס מים. הם עמידים יותר לרטיבות לקרני י UV

2. רהיטי מתכת - שייפו תחילה את הרהיטים, בעזרת נייר לטש, והסירו את החלודה והשומנים. לאחר ניגוב בעזרת מטלית לחה, מרחו את הצבע בעשזרת מברשת DTM. לאחר ייבוש, מרחו שוב.

3 . ריהוט עץ - כולל גדרות ואביזרים - צבעו בלכה אקרילית צבעונית, על בסיס מים. כך תשיגו מראה טבעי של העץ, מבלי שיסבול מריח לוואי. הלכה האקריליט


 מתיישת במהירות ומתאימה הן לשימוש חיצוני והן פנימי.

צילום: אסף לב

4.  פרגולות, תריסים ודק – חשוב לחדש את הצביעה מדי שנה. מומלץ להשתמש בצבע מגוון הנספג בעץ, כמו IMT-14,  האוטם את העץ מפני חדירת מים, אך גם מאפשר לו לנשום בתנאי האקלים בישראל. בנוסף הצבע מגן על העץ גם מפני התפתחות מיקרואורגניזמים, חרקים וחופרים.
5. עציצים – אם אתם כבר משקיעים במרפסת, אל תזניחו את העציצים. יש מגוון רחב של צבעים קייצים, על בסיס מים. אפשר להשתמש גם בשבלונות או בטיח לקבלת טקסטורות מעניינות. 
6. כניסה לבית: צבעו את קיר הכניסה. תוכלו לצפות את הקיר גם בשליכט צבעוני או צבע טיח.
צילום: בנק תמונות
  
7. דלת הכניסה - כל דלת ולו הפשוטה ביותר מפורמיקה ועד פלדלת ניתן לשדרג בעזרת צבע וטכניקות דקורטיביות מיוחדות. על פלדלת ניתן ליצור תבליטים וטקסטורות שונות בעזרת חומר ייעודי. דלתות עץ ניתן לכסות בצבע חדש ומבריק למראה המתוחכם (כמובן על בסיס מים) ובגוונים מטאליים או בצבעי מט ובטכניקת ה"דיסטרסינג" למראה הכפרי. 

8.  שלט כניסה - כל פיסת עץ יכולה להפוך לשלט כניסה בעזרת צבע. ניתן לעטר בעזרת שבלונות שונות, ואפילו ניתן לשנות ולהחליף בהתאם למצב הרוח והאופנה. 
צילום: אסף לב






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה